• Zdrowie
  • Ryby a zdrowie – jakie jeść, jakich unikać?

    Bardzo często zaleca się by przynajmniej dwa razy w tygodniu spożywać ryby i owoce morza. Szczególnie ryby tłuste zawierają kwasy omega-3, niezbędne dla zachowania zdrowia. Ale czy jest ich obecnie wystarczająca ilość, skoro większość

    Share Button
  • Zdrowie
  • Wapń – dlaczego suplementacja może być groźna dla zdrowia?

    Miliony ludzi na całym świecie przyjmuje suplementy wapnia wraz z witaminą D3 na poprawę stanu kości lub na pierwsze oznaki osteoporozy. Prawdę mówiąc bez obecności witaminy K2 i magnezu, taki schemat może okazać się niebezpieczny

    Share Button
  • Zdrowie
  • Jak zachować równowagę hormonalną?

    We współczesnym świecie wiele kobiet i mężczyzn boryka się z zaburzeniami równowagi hormonalnej organizmu. Widoczne są objawy takie jak nerwowość, sucha skóra, zmęczenie, problemy z trawieniem…

    Share Button
  • Zdrowie
  • Witamina D3 – witamina zdrowego życia

    Od dawna wiadomo, że witamina D3 przyczynia się do prawidłowej budowy kości u dzieci, zapobiega krzywicy oraz odgrywa istotną rolę w kształtowaniu odporności na bakteryjne zakażenia.

    Share Button