• Przepisy
  • Pudding kokosowo – jagodowy (bezglutenowy, bez laktozy, Paleo, AIP)

    I znowu mamy przepis, ale coś trzeba jeść w te gorące dni. Dzisiaj lekko i na słodko, z wykorzystaniem daru lasów, jakim są jagody. Pyszne i zdrowe owoce możemy zebrać sami lub kupić u „zbieracza”. Pudding kokosowo – jagodowy nie wymaga pieczenia, podane niżej składniki wystarczą na jedną porcję. Jagody można zastąpić innymi owocami np. […]

    Share Button
  • Przepisy
  • Arbuzowe smoothie (Paleo + AIP)

    Upały zawitały do nas, pod ręką arbuz, więc czas na ochładzające smoothie dla małych i dużych smakoszy. Pomimo, że arbuz to ponad 90 wody oraz mała zawartość składników mineralnych czy witamin, zawiera dużo przeciwutleniaczy opóźniających procesy starzenia i ograniczających rozwój komórek nowotworowych.

    Share Button
  • Przepisy
  • Cukinia z marchewką – Paleo śniadanie (przyjazne na AIP)

    Szybkie i smaczne śniadanie, które doda nam energii na cały poranek, tradycyjnie bez chleba, mleka, jajek. Przepis jest przyjazny dla osób będących na protokole autoimmunologicznym i paleo diecie.

    Share Button
  • Przepisy
  • Lody truskawkowe z awokado – bez laktozy i bez cukru

    Połączenie awokado z truskawkami wydaje się być nietypowym zabiegiem, ale sprawdziliśmy i smakują pysznie. Awokado jest tak delikatne, że nie zmienia smaku deseru, a jednocześnie nadaje bardziej gęstej – śmietankowej konsystencji.

    Share Button
  • Przepisy
  • Letnia sałatka ze świeżych warzyw

    Dzisiaj pokazujemy jak sporządzić pyszne śniadanie (lub kolację) i udowadniamy, że chleb nie jest potrzebny by być sytym aż do obiadu. Z przepisu mogą również korzystać osoby na diecie paleo oraz protokole autoimmunologicznym (AIP) – w tym przypadku należy pominąć pomidora.

    Share Button