• Przepisy
  • Pieczona kaczka z warzywami

    Dla urozmaicenia proponujemy dzisiaj przepis na pieczoną kaczkę z chrupiącą skórką i dodatkiem warzyw sezonowych tj. marchewka, burak, pietruszka i puree z selera.

    Share Button
  • Przepisy
  • Gulasz z jelenia w sosie pomidorowym

    Dziczyzna nie jest tak powszechnie spożywana w naszych domach jak drób czy wieprzowina, choć jest mięsem chudszym, zawiera dużo łatwostrawnego białka – kreatynę oraz dużą ilość witamin z grupy  B i minerałów

    Share Button
  • Przepisy
  • Muffiny dyniowe z jabłkiem (bez zbóż, bez cukru, bez laktozy, Paleo)

    Dynia jest niezwykłym dobrodziejstwem natury, dlatego warto korzystać z jej dostępności. Można ją przyrządzać zarówno na słodko jak i na wytrawnie, ponieważ ma neutralny smak.

    Share Button
  • Przepisy
  • Kiszone rzodkiewki z imbirem (Paleo)

    Kiszone warzywa to idealna alternatywa dla świeżych warzyw na okres zimy. Uwielbiamy kiszone ogórki i kiszoną kapustę, ale w tym roku pokusiliśmy się o coś nowego, a mianowicie kiszone rzodkiewki.

    Share Button
  • Przepisy
  • Tarta malinowa z porzeczkami (bezglutenowa, bez laktozy, Paleo, AIP)

    Tarta malinowa z porzeczkami jest idealna na trwające cały czas upalne dni, ponieważ jest na zimno i nie wymaga pieczenia. Jest to nasza interpretacja przepisu pochodzącego od  Read The Label, do spodu ciasta dodaliśmy mąkę kokosową i odrobinę oleju kokosowego, natomiast zamiast granatu wykorzystane zostały czerwone i czarne porzeczki. Wyszła nieziemsko pyszna. Dziękujemy Read the Label za […]

    Share Button
  • Przepisy
  • Arbuzowe smoothie (Paleo + AIP)

    Upały zawitały do nas, pod ręką arbuz, więc czas na ochładzające smoothie dla małych i dużych smakoszy. Pomimo, że arbuz to ponad 90 wody oraz mała zawartość składników mineralnych czy witamin, zawiera dużo przeciwutleniaczy opóźniających procesy starzenia i ograniczających rozwój komórek nowotworowych.

    Share Button
  • Przepisy
  • Cukinia z marchewką – Paleo śniadanie (przyjazne na AIP)

    Szybkie i smaczne śniadanie, które doda nam energii na cały poranek, tradycyjnie bez chleba, mleka, jajek. Przepis jest przyjazny dla osób będących na protokole autoimmunologicznym i paleo diecie.

    Share Button
  • Przepisy
  • Lody truskawkowe z awokado – bez laktozy i bez cukru

    Połączenie awokado z truskawkami wydaje się być nietypowym zabiegiem, ale sprawdziliśmy i smakują pysznie. Awokado jest tak delikatne, że nie zmienia smaku deseru, a jednocześnie nadaje bardziej gęstej – śmietankowej konsystencji.

    Share Button
  • Przepisy
  • Letnia sałatka ze świeżych warzyw

    Dzisiaj pokazujemy jak sporządzić pyszne śniadanie (lub kolację) i udowadniamy, że chleb nie jest potrzebny by być sytym aż do obiadu. Z przepisu mogą również korzystać osoby na diecie paleo oraz protokole autoimmunologicznym (AIP) – w tym przypadku należy pominąć pomidora.

    Share Button
  • Przepisy
  • Piersi z kaczki z tymiankiem

    „Kaczka dziwaczka” w naszym wydaniu jest bajecznie prosta w wykonaniu i jest smaczną alternatywą dla innego mięsa drobiowego. Piersi z kaczki z suszonym tymiankiem są soczyste, ale nie krwiste (lubimy dobrze wysmażone) i dobrze przyprawione, dodatkowo można przyrządzić do nich sos cytrynowy z dodatkiem cynamonu. Przepis jest również zgodny z zalecanymi składnikami w diecie paleo. […]

    Share Button