• Przepisy
  • Pudding kokosowo – jagodowy (bezglutenowy, bez laktozy, Paleo, AIP)

    I znowu mamy przepis, ale coś trzeba jeść w te gorące dni. Dzisiaj lekko i na słodko, z wykorzystaniem daru lasów, jakim są jagody. Pyszne i zdrowe owoce możemy zebrać sami lub kupić u „zbieracza”. Pudding kokosowo – jagodowy nie wymaga pieczenia, podane niżej składniki wystarczą na jedną porcję. Jagody można zastąpić innymi owocami np. […]

    Share Button
  • Przepisy
  • Bezglutenowe kotleciki z indyka i kaszy jaglanej

    Dzisiaj mamy świetną propozycję na danie główne w postaci bezglutenowych kotlecików z indyka, bez dodatku mąk glutenowych, bułek, panierek mącznych i bez żadnych składników pochodzenia mlecznego. Jako panierki użyłam tylko zmielonego w młynku lnu złocistego. Danie to można spokojnie podawać dzieciom, zmniejszając jedynie ilość cebulki i czosnku zapisanych w składnikach potrawy. Zapraszamy do wypróbowania przepisu. […]

    Share Button
  • Zdrowie
  • Gluten – o co właściwie chodzi?

    Coraz częściej zwracamy uwagę na to co jemy, w szczególności  na skład produktów, ich pochodzenie oraz wartość odżywczą. Mimo to w naszej codziennej diecie dominuje spożycie pszenicy.

    Share Button
  • Przepisy
  • Kasza jaglana

    Kasza jaglana jedno z dobrodziejstw natury, wytwarzana jest z prosa znanego jako „królowa zbóż”. Posiada wiele właściwości leczniczych i wzmacniających organizm. Można spożywać na słodko z dodatkiem owoców bądź na słono z warzywami, orzechami czy mięsem.

    Share Button