• Przepisy
  • Muffiny dyniowe z jabłkiem (bez zbóż, bez cukru, bez laktozy, Paleo)

    Dynia jest niezwykłym dobrodziejstwem natury, dlatego warto korzystać z jej dostępności. Można ją przyrządzać zarówno na słodko jak i na wytrawnie, ponieważ ma neutralny smak.

    Share Button
  • Przepisy
  • Tarta malinowa z porzeczkami (bezglutenowa, bez laktozy, Paleo, AIP)

    Tarta malinowa z porzeczkami jest idealna na trwające cały czas upalne dni, ponieważ jest na zimno i nie wymaga pieczenia. Jest to nasza interpretacja przepisu pochodzącego od  Read The Label, do spodu ciasta dodaliśmy mąkę kokosową i odrobinę oleju kokosowego, natomiast zamiast granatu wykorzystane zostały czerwone i czarne porzeczki. Wyszła nieziemsko pyszna. Dziękujemy Read the Label za […]

    Share Button
  • Przepisy
  • Pudding kokosowo – jagodowy (bezglutenowy, bez laktozy, Paleo, AIP)

    I znowu mamy przepis, ale coś trzeba jeść w te gorące dni. Dzisiaj lekko i na słodko, z wykorzystaniem daru lasów, jakim są jagody. Pyszne i zdrowe owoce możemy zebrać sami lub kupić u „zbieracza”. Pudding kokosowo – jagodowy nie wymaga pieczenia, podane niżej składniki wystarczą na jedną porcję. Jagody można zastąpić innymi owocami np. […]

    Share Button
  • Przepisy
  • Jagodzianki bezglutenowe – bez laktozy i bez cukru

    Jagody stosowane były przez nasze babcie i prababcie, jako wspaniały lek na wiele schorzeń, działają bakteriobójczo i przeciwwirusowo. Bogate w witaminy i minerały, mogą być spożywane w postaci suszonej

    Share Button
  • Przepisy
  • Lody truskawkowe z awokado – bez laktozy i bez cukru

    Połączenie awokado z truskawkami wydaje się być nietypowym zabiegiem, ale sprawdziliśmy i smakują pysznie. Awokado jest tak delikatne, że nie zmienia smaku deseru, a jednocześnie nadaje bardziej gęstej – śmietankowej konsystencji.

    Share Button
  • Przepisy
  • Bezglutenowe ciasteczka jaglane

    Dzisiaj mamy przepis na zdrowe, bezglutenowe, bez laktozy i bez cukru ciasteczka jaglane. Na ile to możliwe stosujmy składniki ekologiczne (szczególnie jajka, warzywa, owoce, orzechy i ziarna – tu w przepisie jajko, len oraz płatki migdałowe).

    Share Button